بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رویانیان: علی کریمی ام الفساد است

رویانیان: علی کریمی ام الفساد است / به هیچ وجه او را برنمی گردانم

رویانیان که این روزها همه جا با سئوالات بی شمار هواداران مبنی بر بازگشت علی کریمی مواجه می شود با این مصاحبه دست به اقدامی زد که پیش از او هیچ کس انجامش نداده بود . حمله مستقیم به شمایل فوتبال ایران ؛ علی کریمی و گفتن اینکه او ام الفساد است.
آنطورکه گزارش شده رویانیان این حرف را در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس به زبان آورده است.
وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!
او همچنین مدعی شده کریمی هر بازی 100 میلیون برای پرسپولیس آب خورده است.
مشخص نیست این موضع رسمی رویانیان است یا او طبق معمول بر اثر هیجانات،داغ بوده و حرفی زده که بعدا از آن پشیمان می شود؛ کما اینکه از این مدل رفتار از او بسیار دیده ایم و حرف هایی در این مدت از او بسیار شنیده ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 3 / 1392برچسب:باشگاه پرسپولیس,رویانیان,علی کریمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com